جمع نشدن 10هزار نفر در تهرانِ 10ميليوني / بهترین زمان برای بازداشت موسوی و كروبی
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

 

رجانیوز نوشت:

ماجراي روز دوشنبه 25 بهمن تهران نشان داد كه دغدغه برخي تصميم‌سازان در مورد تبعات بازداشت موسوي و كروبي و احتمال احياي مجدد بدنه اجتماعي جريان فتنه موضوعيت ندارد و با توجه به بازي علني اين دو نفر در پازل امريكا و رژيم صهيونيستي به‌ويژه در جريان سقوط حسني مبارك، اكنون بهترين زمان براي دستگيري و محاكمه اين افراد است.

سرانجام پس از 10 روز جوسازي و كري‌خواني سران و رسانه‌هاي جريان فتنه در مورد تجمع روز 25 بهمن، امروز در نهايت چند گروه بين 50 تا 100 نفري در خيابان‌هاي انقلاب و آزادي تهران حاضر شدند و حتي سرجمع عدد افرادي كه با اراده مشخص در اين محل حاضر شده بودند، در تهران با بيش از 10 ميليون جمعيت به 10 هزار نفر هم نرسيد.

اما بي‌رغبتي مردم تهران به فراخوان موسوي و كروبي آن‌قدر واضح بود كه حتي شبكه بي‌بي‌سي فارسي نيز كه با ذوق و شوق براي پوشش آن، سه ساعت زودتر از هر روز برنامه‌هايش را آغاز كرده بود، ساعاتي بعد از زبان حسين باستاني ناچار شد اعتراف كند كه تجمع امروز تهران فراگير نبوده و تنها در قالب گروه‌هاي محدود شكل گرفته است.

راهپيمايي مورد حمايت منافقين، گروهك ريگي، رضا ربع پهلوي، مقام‌هاي كاخ سفيد و رژيم صهيونيستي در حالي براي امروز برنامه‌ريزي شده بود كه طراحان آن دو هدف اصلي را مدنظر داشتند. آن‌ها از طرفي قصد داشتند كه تحولات اخير در كشورهاي افريقايي و منطقه را كه به‌دليل سيبل شدن متحدان اصلي امريكا و اسرائيل كاملاً‌ به ضرر آن‌ها است، سرشكن كنند ودر نتيجه به بهانه دفاع از مردم مصر و تونس كه (اتفاقاً‌ امروز تنها شعاري كه معدود فتنه‌گران سر ندادند، در حمايت از مردم مصر و تونس بود!)، متحدان كاخ سفيد را از كانون توجه و نفرت عمومي خارج كرده و نقطه ثقل توجه افكار عمومي دنيا را به ايران منتقل كنند. همچنين از طرف ديگر، به‌دنبل اين بودند كه با آگاهي از اينكه دولت به تجمع‌هاي ساختارشكنانه آنان كه برخلاف اصل 27 قانون اساسي هم بر خلاف مباني اسلام است و هم قيد بدون سلاح در آن رعايت نمي‌شود، پس از صادر نشدن مجوز، در ادامه پروژه هتك آبروي كشور، نظام سياسي ايران را مشابه كشورهايي با نظام ديكتاتوري مصر و تونس نمايش دهند.

با اين حال، حضور ايذايي گروه‌هاي چند ده نفره در برخي نقاط خيابان‌هاي آزادي و انقلاب تنها به اخلال در رفت‌وآمد مردم منجر شد و در حالي كه از ساعت 15 به بعد هر روز تهران به‌ويژه در مناطق مركزي شهر ترافيك خاصي را تجربه مي‌كند، امروز اين ترافيك چند برابر شد و شهروندان زيادي ناچار به پياده شدن از وسايل نقليه و پيمودن مسافت طولاني شدند.

همچنين دانشجويان معتقد به نظام در دانشگاه تهران پس از پايان مراسمي كه در دانشگاه داشتند، با حضور در مقابل سر در اصلي دانشگاه و در دست گرفتن پرچم‌هاي ياحسين(ع) و حمل تصاويري از امام راحل و رهبر انقلاب در كنار دانشجويان مؤمن ديگري كه از دانشگاه اميركبير به آن‌ها پيوستند، به سمت ميدان انقلاب حركت كردند و با سر دادن شعارهاي انقلابي، بساط جمع محدود فتنه‌گران را به‌هم زدند.

با اين حال،‌ بي‌رغبتي آشكار مردم تهران در همراهي با جريان فتنه نشان داد اين تصور در ميان برخي افراد كه بازداشت موسوي و كروبي ممكن است تبعات سنگيني داشته باشد و بنابراين، هنوز وقت محاكمه آن‌ها فرا نرسيده، درست نبوده و علي‌رغم تأخير در اين اقدام كه هزينه‌هاي زيادي نيز براي كشور داشته است، اكنون با توجه به همراهي واضح اين دو نفر با سياست‌هاي امريكا و رژيم صهيونيستي و ريزش تقريبا كامل بدنه اجتماعي فتنه،‌ در حال حاضر بهترين زمان براي محاكمه موسوي و كروبي است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه